rss
email
twitter
facebook

joi, 27 ianuarie 2011

Stiai ca ?

 
  • Multi hamsteri clipesc doar cu un ochi pe rand.
  • In fiecare episod din “Seinfeld” apare un Superman pe undeva.
  • Februarie 1865 este singura luna inregistrata in istorie care sa nu fi avut o luna plina. 
  •  Pentagonul din Arlington, Virginia are un numar de toalete dublu decat necesar. Cand a fost construit in anii 1940, statul Virginia inca mai avea legi de segregatie care cereau toalete separate pentru albi si negri.
  • Universitatea Columbia este cel mai mare proprietar din New York dupa Biserica Catolica.
  • Leonardo Da Vinci a inventat foarfeca.
  • Cel mai comun nume din lume este Mohamed.
  • Cercetarile indica faptul ca tantarii sunt mai mult atrasi de persoanele care tocmai au mancat banane.
  • Benzile desenate cu Donald Duck au fost interzise in Finlanda pentru ca personajul nu purta pantaloni.
  • Doar 55% dintre americani stiu ca soarele este o stea.
  • Majoritatea rujurilor contin solzi de peste.      
  • In 1980 un spital din Las Vegas si-a concediat angajatii pentru ca pariau cand vor muri pacientii. 
  • Oamenii nu isi pot linge coatele.
  • Biblia este tradusa in 2233 limbi.
  • Elefantii nu pot sari.
  • Thomas Edison [inventatorul becului] se temea de intuneric.
  • Cravata a fost pentru prima data purtata in Croatia.
 

4 comentarii:

Anunturi Iasi spunea...

Buna ziua
Numele meu este Constantin Iacob si va propun sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Portal Iasi (fara diacritice)
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
O zi buna va doresc.

Fotograf Ioana spunea...

da majoritatea le stiam :)) interesant insa

Masaj erotic Pitesti spunea...

foarte tare.. felicitari ai un blog interesant

Goblen spunea...

Habar nu aveam de chestia cu Seinfeld, sa fiu sincer m-am uitat de cel putin doua ori la toate episoadele Seinfeld, chiar sunt fan, acum dupa ce am vazut postul tau, chiar am fost atent, si ai dreptate.
P.S. Tare faza cu elefantii nu pot sari :))

Trimiteți un comentariu